En sån vecka...!

Usch och fy vad dålig jag varit på att uppdatera bloggen. Nästan så att jag har lite dåligt samvete. Men veckan har varit fullspeckad.

Har varit på kundbesök i Halmstad, Jönköping, Aneby och Habo. 80 mil på två dagar. Roliga och givande besök men som kräver mycket förberedelse och planering. 

I tisdagskväll hade vi möhippa för min underbara arbetskollega, Therese, lite i efterhand (hon gifte sig för 4 veckor sedan). Vi överraskade henne i all enkelhet med middag på restaurang Vivaldi. 

Onsdag-fredag har vi haft besök av min goa vän, Caroline och hennes dotter Estelle från Stockholm. De blev ett par sena kvällar med mycket prat och skvaller. Caroline-> Det var kul att träffa er och hoppas att ni snart kommer hit och hälsar på igen! Skönt med besökare som känner sig som hemma och klarar sig utan att bli uppassade!

I torsdagskväll var sambon och jag på vårt första föräldrarmöte på förskolan. Givande och kul att få en inblick i verksamheten. Vi hade en bra diskussion om kost, motion och hälsa. Intressant.

Nu har vi haft fredagsmys med sushi, mousserande alkholfritt vin och Idol. Skall strax krypa till sängs. Sambon sover redan...

image459


Kommentarer
Postat av: Maja

Kan tänka mig att Richard uppskattar att du lägger ut den bilden! (Lika mycket som Mathias gjorde när jag la ut honom med pyjamasbyxorna på ;-)

2007-10-20 @ 09:18:13
Postat av: Maria

Ljuvlig bild! Hi hi, håller med Maja - men jag antar att han kanske inte vet om bilden? Ha så kul på folkracet! Tjing

2007-10-20 @ 10:33:59
Postat av: camilla

hahaha, det är lillebror det *skratt*¨antar att han inte vet att vi sett honom *S*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback