Besök vid kyrkogården

Hampus har pratat om sin kusin "Maja" hela vecka och idag hade vi tänkt att träffas. Hampus blev jätte besviken när vi fick ställa in besöket då han fortfarande inte var helt hundra efter nattens fortsatta kräksjuka.
 
Istället blev det ett besök på kyrkogården där vi tände ett ljus för min farmor och farfar. 
 

image475

Nu hoppas jag att natten blir lugn och att jag inte blivit smittad av Hampus kräksjuka. Känner mig lite orolig i magen och har för säkerhetsskull svalt 10 svartpepparkorn.


Kommentarer
Postat av: Åse

Det känns lite knepigt även här. Vi var ju västerut förra helgen och det är ju inte alldeles säkert än att det är något smittsamt. Det verkar ju så eftersom kusinerna tycks ha likartat beteende när det gäller att ordna tvätt till familjen. Bra påminnelse om svartpepparkornen. Jag skall genast ila och göra detsamma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback