Trött

Usch vad jag känner mig trött. Det har varit en tuff vecka på jobbet med hårt arbete och en del segdragna kundcase. Imorgon, fredag, är jag ledig. Då skall jag umgås med min älskade son och njuta av min lediga dag. Tyvärr är han är sjuk. Igår när jag kom hem visade febertermometern 40,1 grader och jag kände inte igen min egna son. Han var glödhet, svullen i ansiktet och glansig på ögonen. Han hostar och näsan rinner. Alla som har barn vet hur dessa nätter kan vara med sjuka barn..? När klockan ringde 06:45 imorse kändes det som jag inte sovit en blund på hela natten. Men det var bara till att kliva upp och förbereda sig för en ny dag på jobbet. Arbetsdagen avslutades 17:15 efter ett kundbesök på Volvo i Torslanda. Sambon gav sig iväg på den vanliga "helgturen" till Stockholm under eftermiddagen. Eftersom jag inte hann hem i tid så kom farmor och passade en sjuk Hampus. Tack snälla farmor för hjälpen med Lilleman idag!!!

Nu skall jag strax ta min bok och krypa ner under täcket och be till Gud att natten kommer att bli bra och att min älskling är frisk imorgon. Jag behöver verkligen min skönhetssömn efter denna vecka. Önska mig lycka till!
 

Kommentarer
Postat av: Leifalicia

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback