Söndagen den 29 juli

Nu har vi snart varit i Grebbestad och husvagnen i en vecka. Vi har haft hyfsat väder, men inte varit i närheten av stranden eller bad. Idag har det blåst kuling och termometern har visat 17 grader - underbart sommarväder?! Hampus trivs som "fisken i vattnet" och har hittat en del kompisar. Favoriterna är Alva - 9 månader och Oliva - 6 år.

Idag tog jag mig en tur till Kolmyrarna för att kika på ett hus som var till salu. Men jag blev rejält förvånad. En "barack" på 40 kvm utan eget vatten eller avlopp, tomt = 997 kvm, för 2.500.000 kronor.

Om vi hyr en stuga istället för uppskattningsvis 7500:- per vecka under 4 veckor per år. Då kan vi hyra en stuga i 83 år för samma pengar. Då slipper man dessutom fastighetsskatt och allt underhåll... 

image322 
Pris: 2.500.000:-

Just nu sitter sambon och kikar på Söndagsfilmen på TV4 - Beck (Enslingen), Lilleman ligger i sin bedd och sover och jag sitter och fördriver tiden framför datorn. Måste passa på att göra lite reklam för Tele2´s mobila bredband. Helt suveränt!
http://www.editorial.tele2.se/?page=tele2se_privat_internet_mobiltbredband&t2page=privat_internet_mobiltbredband

Kommentarer
Postat av: Chrisyvonne

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback