KICK-OFF

I torsdags bar det iväg på den årliga kick-offen med hela Tele2´s säljorganisation (164 personer). Resan gick i år till Vadstena och Vadstenas Klosterhotell. En helt fantastisk fin liten gemytlig stad. Hit skall jag definitivt återvända med min familj!

Bussen avgick redan 06:30 från kontoret i Jonsered på torsdagsmorgonen. Ett gediget konferenspass började 10:00 och slutade 19:00. På fredagen blev det lekar varvat med korta konferenspass. Kvällen avslutades med middag inne på Vadstena Slott. Vid midnatt blev det nattklubb på hotellet med kareoke. 150 pers stod och vrålade till "Det Gör Ont"...   En och annan GT slank ner och när jag intog sängen vid fyra-tiden trodde jag nästan jag skulle svimma av trötthet. Man var inte allt för fräck när klockan ringde vid sju dagen efter och det var dags för frukost och bussresan hem igen.
Hampus var på ett strålande humör när jag kom hem. Själv kände jag mig som ett levande lik. Intog soffan, där jag spenderade hela lördags eftermiddagen. Sambon var förstående och tog med sig Lilleman ner i garaget, där det spikades, sågades och borrades i flera timmar. Tack älskling! 21:15 låg jag i sängen, 21:20 sov jag och vaknade 10:00 på söndags morgonen som en ny människa. Har umgåtts med min son hela dagen. Underbart att bli människa igen!

Tack Tele2 för en givande och lyckad kick-off!!!


123059-160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback