Sjuk

123059-193

Usch vad sjuk jag har varit. Har tyckt såååå synd om mig själv. I tisdags gick jag inte ur sängen på hela dagen. En torr skiva vitt bröd var allt jag fick i mig. Lilleman var mycket fundersam över varför mamma låg i sängen hela dagen. Tack älskade sambo att jag fick ett par timmar för mig själv...

I onsdag kände jag mig piggare och vid tolv-tiden bestämde jag mig för att inte vara sjuk längre. Tog en promenad mot Öjersjö och mötte upp min sambo och Sandra som varit på sångsamling med barnen på Öppna Förskolan. Kände mig genast piggare och på torsdagen väntade megahögar av arbetsuppgifter på jobbet. Det är ju liksom ingen annan som gör ens arbete när man är sjuk...

Imorgon, fredag, är jag ledig och då skall jag njuta av min son hela dagen. Sambon kör den vanliga torsdag till lördags turen till Stockholm. På lördag vänder han i dörren och ger sig iväg med grabbarna på carnivalsyra till Tanums Strand. Lilleman och jag skall försöka ha en mysig helg utan pappa. Hoppas farmor och farfar eller mormor och morfar har tid att träffa oss en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback