Mallorca - Alcudia

Den sista veckan av vår semester åkte vi till Mallorca och barnvänliga Alcudia. Underbart med salta varma bad och ljusa, ljumna sommarkvällar. Det var i och för sig den mest lugna utlandsresa jag varit på i hela mitt liv. Tror inte vi kom i säng senare än kl. 23:00 någon kväll. Känner mig riktigt utvilad och laddad inför hösten.

image349
Landvetter flygplats innan avresa. Flygresan gick bra, trots att Lilleman fortfarande åkte gratis och inte hade någon egen flygstol. Satt inklämd i pappas knä i 3 timmar.

image350
Vårt hotell. Superfint!

image363
Poolområdet.

image367
Poolen.

image353
Badar och bygger sandslott.

image354
Badar i havet.

image362
Tar igen sig.

image355
Simmar med pappa i poolen.

image356

image357
Försöker simma på egen hand med sina "puffar". Gick bättre och bättre för varje dag.

image358
"Familjen".´

image359
En strandpromenad.

image360
På väg till middagen.

image361
I flygplanet på väg hem. Hampus sov hela vägen.


Kommentarer
Postat av: Maja och flickorna

Ser ut som ni har haft en helt underbar semester! (Annat än pissvädret här hemma!) Men vi tycker det är skönt att ni är tillbaka hemma på Ridhusvägen igen. En viss Melia längtar väldigt efter sin kusin! Hoppas vi kan ses snart.

2007-08-27 @ 15:25:45
Postat av: Angelica

Ni verkar ha haft en härlig semester.
Tycker att du är mer brun än röd Catrin, ser ut som du har kämpat bra för randstatuset! :-)
JA semestern blir annorlunda mot vad det varit förut kan jag tänka.
Hoppas vi kan ses snart!! Kram kram Angelica

2007-08-27 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback