Annandag påsk

Idag har vi varit och kika på nya möbler till vårt vardagsrum. Vill så gärna ha en ny TV-bänk och nytt soffbord. Hampus tyckte det var jättekul att leka kurragömma och jage inne på möbelhuset och efter en halvtimme gav jag upp. Genomsvettiga satte vi oss i bilen och åkte hem. Jag fick med mig ett par kataloger som jag i lugn och ro kan kika i här hemma istället.

Senare på eftermiddagen kom Hampus farbror, kusin Melia, farmor och farfar på middag. 

image242
Dessa ljuvliga barn leker så fint tillsammans! Underbart att se att de är så snälla emot varandra. Hampus visade direkt vägen till sitt rum och där satt de så fint och lekte medans vi vuxna kunde ägna oss åt kaffe och glass.

 image243 
Melia hittade sina favoriter bland leksakerna - Hampus lastbilar. Underbara unge! 

Tack snälla farmor och farfar för kuvertet ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback