Lördag den 28 oktober

123059-34

I lördags besökte vi våra underbara vänner, Anna och Thomas i Vara. Vi hann med en snabb shoppingtur i Vara innan affärerna stängde (13:00 på lördagar och stängt på söndagar). Hampus fick sig en ny tröja och en kundvagn i plast som jag hittade i leksaksaffären. Väl hemma igen placerade Richard och Thomas sig snabbt i soffan och började givetvis diskutera det gamla vanliga - LASTBILAR. Anna och jag satt i köket och pratade barn och graviditet. Anna är i 37 veckan och det är inte många dagara tills det är dags. Bergis att det blir en pojk.
Vi hann även med att besöka Rasmus och Jenny och kika på deras nya hus - 260 kvm. Vilket hus! Senare under eftermiddagen tog Anna och jag en tur förbi hennes bror, Andreas och hans sambo Jenny och deras lilla Lina snart 1 år och sa hej. Till efterrätten och kaffet senare under kvällen kom Anna och Thomas grannar över ch gjorde oss sällskap med deras lilla Nora - exakt på dagen lika gammal som Hampus. Hampus och Nora lekte fint tills tröttheten tog över.

Jag är väldigt imponerad av gästvänligheten i Vara. Inte riktigt som i Göteborg.

123059-33

Thomas och Richard monterar Hampus nya kundvagn. Han älskar den!

Tack Anna och Thomas för en supertrevlig lördag och all god mat! Jag undrar om det hänt tidigare att vi alla fyra dricker alkoholfri cider till maten...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback