Hampus gammelmormor

Hampus gammelmormor

Idag har vi varit på Mölndals Sjukhus och hälsat på Hampus gammelmormor. Hon är väldigt sjuk, lider av sjukdomen KOL och klarar sig numera inte utan syrgas. Jag undrar så hur det skall sluta...

Hampus livade i alla fall upp stämningen på avdelningen. Han gick omkring och charmade både sjuksköterskor och patienter med ett stort leende på läpparna. Han förstod nog inte vart han befann sig. Gammelmormor blev i alla fall jätte glad över att få träffa Hampus. Kram på dig min älskade mormor! Jag tänker på dig varje dag.



Kommentarer
Postat av: camilla

Men jösses vad lik Linus han var på den bilden då han var lite, okej att dom är kusiner men jag har inte sett någon likhet innan. Skönt att Hampus kunde förgylla hennes dag. Tänker på dig.

Postat av: About Nicole Kidman

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-01-17 @ 09:15:56
URL: http://about-nicole-kidman.blogspot.com
Postat av: Asgeirnicole

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-06 @ 11:28:16
URL: http://asgeirnicole.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback