Stockholm

123059-59

Spenderade helgen i Stockholm hos min goda vän Caroline, hennes sköna sambo Jonas och deras ljuvliga dotter Estelle. Utan min sambo och barn. Det var skönt att komma hemifrån och få tänka lite på sig själv. Helgen rusade iväg, trots att vi tog det lugnt. Långa promenader, lite shopping och massor med prat blev det.


123059-60

Titta vilken bra bok som Caroline hade fått. Trevliga promenadvägar och bra tips.


123059-61

Caroline och Jonas fina lägenhet ligger mycket centralt på Södermalm. Dock lite störande med trafiken, nattetid. Framför allt för någon som inte är van. Fick använding av mina öronproppar som jag alltid har med mig i necessären.


123059-62

Caroline och Estelle på Skeppsbron. Stockholm är vackert!


123059-63

Slottet i bakgrunden.


123059-64

En promenad på Djurgården blev det.


123059-65

Gamla Stan på vägen hem. Vilken promenad det blev. Gick hemifrån vid elva-tiden och var tillbaka vid fem-tiden igen. Kändes som vi gått flera mil...


123059-66

Caroline och hennes ljuvliga dotter - Estelle 7 veckor gammal.


123059-67

Caroline bjöd på kanongod middag. Estelle skulle givetvis också vara med i babysittern.


Tusen tack Caroline och Jonas för gästvänligheten, all god mat och god dryck. Nästa gång får ni komma till oss och hälsa på. Pussa Estelle från mig.




Kommentarer
Postat av: Maja

Ni ser verkligen ut att ha haft en toppen helg! Blir verkligen sugen på att ta en tur till Stockholm framöver när man ser korten.
Lilla Estelle blir ju bara sötare för var dag som går! Kommer med all säkerhet att bli en riktig hjärtekrossare när hon blir äldre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback