Besök på jobbet

123059-82

Idag har Hampus och jag gjort ett besök på min arbetsplats. Träffade min eventuellt blivande nya chef och diskuterade nya arbetsuppgifter. Jag är intresserad av ett vikariat, en eftermarknadstjänst. Det innebär 50% kontorstjänst/administrativt och 50% ute hos våra större företagskunder. Skulle passa mig perfekt. Jag måste erkänna att jag var lite nervös innan jag kom dit, men det försvann så fort jag träffade alla mina underbara arbetskollegor.

Nu längtar jag efter att få börja arbeta igen, planerar börja den 2 januari. Det skall bli underbart skönt att få komma ut i arbetslivet, få komma hemifrån och träffa arbetskamrater och kunder igen. Givetvis har det varit en rolig och lärorik tid hemma som mammaledig, men nu kan jag det här. Nu är det dags att gå vidare. 2 januari kommer att passa mig perfekt. Jag har lovat Hampus att ta vara på dessa sista veckorna hemma och verkligen njuta av tiden.

Besök på jobbet

Besök på mammas arbetsplats. Efter 5 timmar vara han såhär trött!...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback