Äntligen färdiga!

Klockan visar 22:00 och det är dagen innan julafton. Granen är klädd, tomtarna står på plats, julklapparna är inköpta. Skinkan, grönkålsomeletten, sillröran, julgodiset, tomtegröten, köttbullarna är gjorda. Nu tror jag vi har allt under kontroll. Äntligen kan vi fira julen! Vi kommer att fira julen hemma med familjen. Skönt att vara hemma och slippa åka runt när man har småbarn. Mamma och pappa kommer hit och planerar att sova över. Undra om inte sambon och jag skall sova på bäddsoffan i källaren så mormor och morfar kan ta lilleman på juldagens morgon? Skönt med sovmorgon. Lite bortskämda har vi allt blivit. Hampus sov borta natten till idag och sambon och jag kunde koncentrera oss på julstöket i lugn och ro.


123059-137
(Hampus hjälper till att ta ner julsakerna från vinden. Allt går att klättra på...)

123059-136
(Hampus var mäktig imponerad av julgranen och ville gärna hjälpa till och klä den. Dock var sambon väldigt bestämd med att det skulle vara röda och guldfärgade kulor i granen i år. Jag ville ha mitt vita och silverfärgade julgranspynt. Får bli nästa år...)


Kommentarer
Postat av: Svenlily

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback